• Meilė ir seksas
  • Grožis ir stilius
  • Sveikata ir dieta
  • Nėštumas ir vaikai
  • Namai ir maistas
  • Gyvenimo būdas
  • Žvaigždės
  • Pramogos
  • Naujienos
  • Konkursai

5 būdai, kaip savęs nekankinant numesti svorio

Autorius: Klaudija, eli.lt
2013-03-17 17:26:00

5 būdai, kaip savęs nekankinant numesti svorio

Yra būdų, kaip numesti nereikalingą svorį. Visame pasaulyje milijonai žmonių stengiasi atsikratyti nereikalingo svorio, tačiau pavyksta toli gražu ne visiems. Dažna problema - neteisingas svorio metimas. Daugelis žmonių, norinčių sulieknėti, pradeda marinti save badu, o po to eina į sporto sales, kuriose nuvargina save didžiuliais fiziniais krūviais. 


Ir fizinis krūvis, ir badavimas, sukelia stresą, organizme pradeda kauptis kortizolis - hormonas, įtakojantis riebalų kaupimąsi, ypač pilvo srityje. Praktikoje viskas išeina priešingai - nereikalingo svorio atsikratymo būdai neefektyvūs.


Taigi, kaip atsikratyti nereikalingo svorio?


1. Pralinksminkite save


Kaip parodė tyrimai, daugelis valgo visiškai ne todėl, kad nori valgyti. Jie valgo iš nuobodulio, vienatvės bei nusivylimo. Pamėginkite suvokti, dėl kokios priežasties jūs einate prie šaldytuvo ir darotės sumuštinį. Jeigu dėl to, kad jums liūdna, pasistenkite rasti kitą išsiblaškymo būdą. Jeigu niekada nenuobodžiautumėte, galėtumėte žymiai sumažinti sunaudojamų kalorijų kiekį.



2. Susiraskite tinkamą porą


Kai kuriems žmonems "valgymas - tai meilė". Tyrimai parodė, kad neįsimylėję žmones sunaudoja daugiau maisto nei tie, kurių asmeninis gyvenimas pasisekė. Valgydami jie nori kompensuoti meilės trūkumą gyvenime. Gal geriau laiką skirti tam, kad susirastum draugą, negu stovėti parduotuvėje ir galvoti, ką skaniau nusipirkti vakarienei.



3. Pakeiskite hobį


Daugelis žmonių mėgsta praleisti vakarus prie televizoriaus ar kompiuterių ekranų. Tai - jų hobis. Bet šis hobis tiesiogiai susijęs su maisto valgymu. Jeigu, pavyzdžiui, užuot žiurėję televizorių pasivažinėtumėte dviračiu, baigtųsi bereikalingas valgymas.

2 psl.
Puslapis 1 iš 2Kitas
Asmeniškai TAU dietologo sudarytas valgiaraštis
​​​


Rušiavimas:

Rašyti komentarą:

Vardas*
El. paštas
Komentaras*
* žymi privalomus laukus